A hatalmas hatótávú nyújtott Mercedes CLA hosszabb lett a C-osztálynál
Az elektromos Mercedes CLA L hatótávolsága meghaladja a 850 kilométert, és adott esetben az 1100 kilométert is megközelítheti.
Az elektromos Mercedes CLA L hatótávolsága meghaladja a 850 kilométert, és adott esetben az 1100 kilométert is megközelítheti.
Új fényszórókkal támad a Mercedes C-Klasse hamarosan leleplezendő felfrissített változata.
Ezzel a szalonállapotú C-Klassével az elmúlt évtizedekben alig több, mint 2 ezer kilométert tettek csak meg.
A legújabb C63 már nem jókora V8-as motorból, hanem szupermodern plugin hibrid hajtásláncból nyeri az erejét.
A korábbi híradásokkal ellentétben a C-osztályba és az E-osztályba sem tér vissza a 8 hengeres erőforrás.
A C-osztály legsportosabb változata hiába igen erős és nagyon gyors, több sebből is vérzik.
A szedán és kombi változatban egyaránt készülő, rekorderős 4 hengeres motorral szerelt sportos csúcsmodell indulóára 45 millió forint felett alakul.
Nem, ebben a C-Klasséban még nem a politikailag korrekt, 4 hengeres motorra épülő hibrid hajtáslánc található.
A kedvcsináló felvételen előzetesen megmutatott szedán hivatalos leleplezésére két hét múlva kerül sor.
„A Merci még a fának is másképp megy” – mondogatta a humorista, aki imádta a márkát, és első ilyen autóját Kádár Jánosnak köszönheti.
Bár sok gyártó kihátrált a dízel technológia mögül, azért még így is akadnak szép számmal gázolajat fogyasztó izgalmas autók.
Hamarosan érkezik az immár 6 éves múltra visszatekintő aktuális E-Klasse utódja, melynek puttonyos változata a gyártó utolsó kombija lehet.
Hivatalosan is leleplezték a C-osztály szedánként és kombiként is elérhető szupersportos új csúcsmodelljét, melyben ott lapul a világ legerősebb 4 hengeres benzinmotorja.
Létezik megoldás arra az esetre, ha az új C-osztály négy hengerét túl kevésnek találjuk.
Az újdonság nemcsak sportosabb külsőt kapott, hanem a motorját is megpiszkálták egy kicsit.
3 liter helyett csak 2-t, V6 helyett pedig mindössze 4 hengert kapunk, de a teljesítmény nőtt.
Már javában a Nürburgringen tesztelik a V8 helyett már hibrid 4 hengeres hajtással szerelt sportszedánt.
Az újdonság bőven kevesebb mint 5 másodperc alatt lő ki 0-ról 100-ra.
A H&R szettjének köszönhetően nem csak jobban mutat a C-Klasse, hanem kicsit sportosabban is viselkedik.
Az erőhiányban abszolút nem szenvedő, de a 8 hengeres orgánumot elbukó újdonság hivatalos bejelentésére már nem kell sokat várnunk.